Friday, August 2, 2013

Den 3

Denes mi pocna vo 3.30 recisi identicno kako na Veronika. Shemadziski praznik vikend, r' tka gladna do 10.00. Ama si izdrzav najlegalno. Cela sreka so zavrshiv bo Ohrid namesto vo Greece, pa ke se spasam od najmalku 3 gira. A ne deka nema da se snajdam i tuka so neshto ekvivalentno, ama vo prv moment go doziveqv kako pozitiven moment. Do 10.00- 2 kafinja so sheker i mleko :( .To e. 11.30 me najde dodeka go izedam ubaviot domashen laden sendvich + 2 kiflici. 12.30- 3 suvi kolacinja. 14.00- 3 apki tost od Pepi (decko mi. Do mene e vo momentot i nastojuva da ho pretstavam) :) 15.30 uste eden laden sendvich. 18.00 prosenik od biokomerc so jogurt.Eeeee, prosenik od biokomeeerc... Vodichka kontinuirano i uste edno kafe izmegu.
Kolku sakam da ja imam vagata so mene da vidam so se deshava. Zavisnik sum od merenje na vaga, eve prilika da go soopstam glasno toj fakt. Se mislam deka pozitivno mi deluva vo celata zivotna eternaldieting prikazna.
I malku emocii da spodelam vo ova prilika. ( Inaku momentalno sum vo top restoranche so preubava hrana okolu mene, a jas najposhtenko si pijam vodichka). Da se vratam na emociite: mnogu lesno ja dozivuvam dietata be. Svesna sum deka mnogu jadam i so od so polosho, voopshto ne se zalazuvam deka se e ok so se toa so ima pogore nabroeno, ama neli zatoa ja odbravme 8casovnata dieta de. A ke se potrudam da go popravam kvalitetot na vnesenoto. Pridruzen target koj go postavuvam vo sekundava.
Vazno srekna sum. Nekako kako da ne stradam. I vazno ne sum ja prekrsila...

No comments:

Post a Comment